poniedziałek, 17 marca 2014

SEPHORA UNIVERSITY czyli szkolimy się dalej

warsztaty SEPHORA UNIVERSITY
3 dni wytężonej pracy i malowania i malowania
piękne widoki z ostatniego piętra H15 Boutique Apartments
cudowna atmosfera...
1go dnia Benefit - klimat amerykańskiego snu Hollywood i BRWI, BRWI i jeszcze raz BRWI
dziękuję Kasi Bogdańskiej, która udowodniła mi, że też potrafię wyregulować i wystylizować rzeczone BRWI ;)


2go dnia GIVENCHY czyli francuski szyk i elegancja
klimat jak na backstage'u pokazu haute couture!
Dominique Lehongre to świetny wizażysta a do tego ciepły człowiek, który zdradził nam swoje triki makijażowe :)
cały dzień żyłam nadzieją, że może otrzymam suknię Natashy Poly z reklamy zapachu Ange Ou Demon la secret edt... niestety nie dostałam jej ;)
miałam możliwość jako jedna z pierwszych makijażystek na świecie testować nową maskarę Givenchy, która na rynku pojawi się około lipca 2014 - le volume - RZĄDZI!



3 dzień to warsztaty z ekipą Estee Lauder czyli Iloną Kwasek i Dariuszem Kotarski
po zajęciach pt MAKIJAŻ DO SESJI ZDJĘCIOWEJ odbyła się sesja z modelkami
ja mojej serdecznie dziękuję a zdjęcia z efektem pracy pokaże jak tylko je otrzymam :)

2 komentarze:

  1. A ja mam pytanie z takiej trochę innej beczki, nieco wstydliwe - bo mam dość w cholerę dziwne brwi - szerkie nad okiem i czarne, a praktycznie nie widoczne na stronie łuku - i zastanawiałem się, czy w BB by coś z tym zaradzili i "wymodelowali" te brwi, by nie zmienić mi łuku i by to naturalnie wyglądało - w końcu jestem chłopakiem i nie chciałbym by to była zmiana rzucająca się po oczach, o niteczkach nie wspominając :D Czy p.Kasia Bogdańska by coś z tym zaradziła i wg. Ciebie czy mają jakiekolwiek doświadczenie z tego typu sprawami u facetów? Nie powiem, szczególnie by mi zależało na Twojej odpowiedzi, jako osoby, która, jak widzę, sie u P.Kasi uczyła :) Z góry dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Kasia da radę. BB ma usługi nie tylko dla kobiet. Polecam Kasię serdecznie. Na pewno zrobi to zawodowo :)

      Usuń